Invitation til seminar: Design i Praksis

Seminaret finder sted 18. november kl. 9.00-13.00 på Comwell Kolding og on-line som livestream på Designskolen Koldings Facebook-side.

Oplev virksomheder fortælle om deres erfaringer med opkvalificering i Design i Praksis og bliv klogere på, hvordan designtænkning kan give svar på samfundets udfordringer og skabe muligheder for danske virksomheder.

Mød blandt andre

• Nynne Bjerre Christensen, journalist og moderator på dagen
  • Christian Bason, CEO i Dansk Design Center
  • Camilla Haustrup Hermansen, direktør i Plus Pack og formand for Klimapartnerskab for affald, vand og cirkulær økonomi
  • Thomas Geuken, fremtidsforsker, forfatter og autoriseret psykolog samt Associate Director ved Institut for Fremtidsforskning

Hvad er Design i Praksis?
Design i Praksis er afslutningen på projektet D2i, hvor over 250 små og mellemstore virksomheder har fået et kompetenceløft inden for designtænkning. Nogle virksomheder har skabt helt nye produkter og forretningsmodeller, mens andre har fået inspiration til deres eksisterende forretning. Resultaterne har været overraskende og spændende. En undersøgelse blandt de deltagende virksomheder viser, at designtænkning har skabt en meromsætning på 80 mio. kroner om året. Det er konkret praksis, som skaber konkret værdi.

Vi glæder os til en dag med inspiration og indsigter - og masser af indspark til fremtidens efteruddannelse på Designskolen Kolding.

Se program for dagen og tilmeld dig her

Tilmeldingsfristen er 9. november 2020.
Pris for deltagelse er 250,- ex. moms. Prisen dækker forplejning hele dagen.

I no longer wish to receive this newsletter.

- - - This is a test version of the newsletter. - - - --c2d8f60f42391f1c3954be2c0a1dc686-- --3819e4ffa530594482e8ea6f5e738efd--