New application deadline MA programme: 1 April

NY ANSØGNINGSFRIST TIL KANDIDATUDDANNELSEN PÅ DESIGNSKOLEN KOLDING

Da vi grundet særlige omstændigheder har forlænget ansøgningsfristen for interne studerende, har vi besluttet også at gøre den nye frist gældende for alle eksterne ansøgere. Ny deadline for ansøgninger til kandidatuddannelsen er således 1. april 2022.

Bemærk: Ansøgninger indsendt til den oprindelige deadline 1. marts er fuldstændig gyldige og skal ikke indsendes igen.

Gå direkte til optag

Læs om kandidatuddannelsen

NEW APPLICATION DEADLINE FOR THE DESIGN SCHOOL KOLDING MASTER'S PROGRAMME

As we have extended the application deadline for internal students due to special circumstances, we have also decided to make the new deadline applicable to all external applicants. The new deadline for applications to the Master's programme is now 1 April 2022.

Please note: Applications submitted by the original deadline of March 1 are completely valid and do not need to be resubmitted.

Go directly to admission

Read about the MA programme

I no longer wish to receive this newsletter.

- - - This is a test version of the newsletter. - - - --8916ad267339636b59d6b49f8a868e00-- --74eab112ed7e979df8174fa567b8551f--