Healthier Concepts of Danish Supermarkets by Janni Svane

2015

Facts

Navn
Janni Svane
Studieretning
Kommunikationsdesign
Projekt type
Master Project
Samarbejdspartner
COOP Denmark

How can I rethink the shopping concept of Danish Supermarkets to focus on health?

Today almost all communication in supermarkes focus on quantity in relation to the total price.
Price is important, but why can't we sell food from healthier and more informative aspects?
In this project I deal with the discussion about health and food – food in relation to colors and with inner elements such as vitamins.

The project has its focul point around the interpretation of how we think price today.
More? jannisvane.dk

Vi bruger cookies

Vi bruger cookies til at integrere med vores videoudbyder og til at lave anonymiseret statistik over trafikken på vores hjemmeside.
Cookies er små tekstfiler, som kan bruges af websteder til at gøre en brugers oplevelse mere effektiv. Loven fastslår, at vi kan gemme cookies på din enhed, hvis de er strengt nødvendige for at sikre leveringen af den tjeneste, du udtrykkeligt har anmodet om at bruge. For alle andre typer cookies skal vi indhente dit samtykke.

Dette websted bruger forskellige typer af cookies. Nogle cookies sættes af tredjeparts tjenester, der vises på vores sider. Du kan til enhver tid ændre eller tilbagetrække dit samtykke fra Cookiedeklarationen.

Læs mereLuk

Sociale medier cookies tillader os at integrere med velkendte sociale mediers platforme. Formålet er en mikstur af marketing, statistik og interaktioner med 3. parts platformen.
Nødvendig for at afspille YouTube videoer