International konference om geobranding
Historisk har branding været et markedsføringsredskab til at øge salg. Hvad nu hvis man begyndte at tænke på det som en mekanisme til at skabe udveksling og værdi – ikke knyttet til virksomhedsinteresser, men til at identificere, fremme og visualisere fællesskabets interesser?
Det ønsker Designskolen Kolding at udforske, og Stephan Saaltink, som er fagleder på kommunikationsdesign på Designskolen Kolding, arrangerer derfor i samarbejde med Hunter Tura, CEO Bruce Mau Design, og Mads Quistgaard, partner URGENT, konferencen BRANDx(Place).
Konferencen afholdes på Designskolen fredag den 29. maj og er gratis.
BRANDxSpeakers
Jarl Frijs-Madsen (The Danish Ambassador, Consul General in New York)
Hunter Tura (Bruce Mau Design)
Christian Pagh (Urgent)
Mads Quistgaard (Urgent)
Lars Jørstad Nordbye (Snøhetta)
Ulrik Jungersen (Kolding Kommune)
Program:
Tidsplan BRAND x (Place)
09:00
Velkomst & Kaffe
09:30
Åbningstale ved Elsebeth Gerner Nielsen, rektor Designskolen Kolding
09:45
David Zahle (BIG arkitekter)
10:30
Ulrik Jungersen (Kolding)
11:15
Christian Pagh & Mads Quistgaard (Urgent)
12:00
(gruppe 1)
12:30
Frokost
13:30
Præsentation af studerende på Designskolen Kolding (gruppe 2)
14:00
Oplæg fra Jarl Frijs-Madsen, ambassadør, generalkonsul i New York: "Nation Branding - Sådan brandes Danmark i New York"
14:45
Martin Gran (Snøhetta)
15:30
Hunter Tura (Bruce Mau Design)
16:15
Opsamling
16:30
Netværks-reception