Rektorernes replikskifte

Designskolen Koldings rektor, Elsebeth Gerner Nielsen, giver stafetten videre til Lene Tanggaard

Det er med lige dele vemod og forventningens glæde, at Designskolen Kolding mandag den 9. december inviterer til farvel- og goddag-reception. Skolens rektor gennem 12 år, Elsebeth Gerner Nielsen, har valgt at takke af og giver stafetten videre til professor i pædagogisk psykologi, Lene Tanggaard, som dog først fra årsskiftet formelt indtager rektorposten. 

Designskolen Kolding markerer skiftet i en dialog mellem den afgående og den kommende rektor. Hvad er Elsebeth Gerner Nielsens bedste råd til sin efterfølger? Hvilke forventninger og drømme har Lene Tanggaard for fremtidens designskole? Ja, hvad er de største udfordringer for design som fag og ikke mindst den kommende generation af designere? Det – og meget mere – vil Christian Have, kreativ direktør i Have Kommunikation, diskutere med de to stærke personligheder i en uformel samtalesalon.

Receptionen er åben for alle og finder sted mandag den 9. december kl. 13.30 – 15.30 på Designskolen Kolding.

Vi bruger cookies

Vi bruger cookies til at integrere med vores videoudbyder og til at lave anonymiseret statistik over trafikken på vores hjemmeside.
Cookies er små tekstfiler, som kan bruges af websteder til at gøre en brugers oplevelse mere effektiv. Loven fastslår, at vi kan gemme cookies på din enhed, hvis de er strengt nødvendige for at sikre leveringen af den tjeneste, du udtrykkeligt har anmodet om at bruge. For alle andre typer cookies skal vi indhente dit samtykke.

Dette websted bruger forskellige typer af cookies. Nogle cookies sættes af tredjeparts tjenester, der vises på vores sider. Du kan til enhver tid ændre eller tilbagetrække dit samtykke fra Cookiedeklarationen.

Læs mereLuk

Sociale medier cookies tillader os at integrere med velkendte sociale mediers platforme. Formålet er en mikstur af marketing, statistik og interaktioner med 3. parts platformen.
Nødvendig for at afspille YouTube videoer
Statistik cookies hjælper webstedsejere med at forstå, hvordan de besøgende interagerer med hjemmesider ved at indsamle og rapportere oplysninger anonymt.