Afgangsudstillingen

sætter rekord

Designskolens afgangsudstilling "I + You = We" sætter besøgsrekord. 35000 har set udstillingen siden den åbnede på Koldinghus i slutningen af juni.

Både her på Designskolen og på Koldinghus er stemningen høj. Årets afgangsudstilling sætter besøgsrekord med næsten 5000 flere besøgende i forhold til sidste år. 35000 besøgende har set udstillingen i perioden 26. juni - 23. september. Det er en stigning på hele 15 %.

Du kan nå det endnu!
Hvis du ikke har set udstillingen, har du stadig chancen. Udstillingen lukker søndag den 28. september kl. 17.00. Den byder på afgangsprojekter inden for mode, tekstil, industrielt design og kommunikationsdesign fra Designskolens største årgang nogensinde. I alt 76 projekter fordeler sig i Koldinghus slots smukke ruinsal.

Mød designerne
Du kan se nogle af projekterne og møde designerne bag i TVSyd's portrætserie. Kanalen viser fem portrætter af de nye designere. Fire er sendt. Det sidste portræt - af Patrick Bennekov Bomholt Johansen - bliver sendt tirsdag den 30. september.