Design i plast

Deltag i Plastråvaredagen 2016 på Designskolen Kolding

Vil du gerne blive klogere på design med plast?

Så har du en enestående mulighed, når Plastindustriens Råvareklub, Plastindustriens Designklub og Designskolen Kolding den 27 april inviterer til en dag i plastens tegn.

Kom og lær om de nyeste trends inden for plast i form af en række inspirerende oplæg og en uformel ’markedsplads’, hvor forskellige råvareleverandører udstiller.
Fremtrædende designere og materialeeksperter fortæller om deres konkrete erfaringer med materialevalg og det at designe plastprodukter. Oplægsholderne vil rundhåndet dele ud af deres viden om, hvad der sikrer et succesfuldt designforløb og hvad der ødelægger et.

Blandt oplægsholderne er også råvareleverandører, der redegør for den seneste udvikling inden for bæredygtige plastmaterialer og genanvendelse. Oplev blandt andre Rene Hougaard (Rene Hougaard Design) Erik Haastrup Müller (Futation) Flemming Christiansen (SP Moulding).

Studerende, designere, ingeniører og repræsentanter fra plastbranchen inviteres til at deltage i arrangementet.

Deltagelse i plastråvaredagen er gratis for alle. Men af praktiske hensyn skal tilmelding ske via www.plast.dk - hvor det fulde program også er tilgængelig.