Fem tidligere og nuværende studerende vinder

nordisk talentpris

Designskolen Kolding har fostret hele fem af de ti vindere af Adobe Nordic New Creative Talent Award 2014.

Vinderne er Louise From, Bitten Fangel Nielsen og Sidsel Sørensen, Sveinung Sudbø og Carl Frederik Angell. De tre førstnævnte tog afgang fra grafisk design-linjen på Designskolen Kolding i henholdsvis 2012 og 2013. Sveinung og Carl Frederik tager afgang på Kommunikationsdesign i år.

Louise From er selvstændig og arbejder med art direction, grafisk design, digital design, visual identitet, illustration og meget mere.

Bitten Fangel Nielsen arbejder ligeledes med visuel kommunikation og lader sig bl.a. inspirere af ny og gammel teknologi.

Sidsel Sørensen er illustrator og animator og arbejder med at mixe det analoge og digitale. Hun har arbejdet for bl.a. LEGO og DR.

Sveinung Sudbø arbejder under navnet OriginalKopi og arbejder mest med illustration. Han benytter sig ligeledes af både typografiske elementer og grafisk design.

Carl Fredrik Angell arbejder under navnet Frisso med hovedfokus på grafisk design. Han arbejder især med håndskrift og skiltemaling.

Tillykke til vinderne!