Kom til prestigefyldt modeshow

Designtalenter viser fremtidens pelsmode på Designskolen Kolding den 12. februar

For andet år i træk kickstartede Kopenhagen den københavnske modeuge med det store internationale modeshow "Imagine Talents", hvor unge kreative designere fra hele verden giver deres bud på fremtidens pelsmode. Showet har netop haft premiere i Industriens Hus i København, hvor mere end 500 gæster fra politik, erhvervsliv og kultur var samlet med presse og internationale indekøbere.

28 særligt udvalgte studerende fra verdens førende designuniversiteter viste deres bud på morgendagens design under temaet ’Tribal Punk’ – et tema skabt for at understrege alsidighed, kreativitet og vildskab i pelsmoden.

Næste stop er Designskolen Kolding, inden udstillingen rejsen videre til nogle af de største og vigtigste designuniversiteter i Asien og Europa.

Dele af showet bliver udstillet på Designskolen Kolding fredag den 12. februar kl. 14.00-16.30.
Alle er velkomne.

Deltagere fra Designskolen Kolding:

Nanna Fjord, Anne Kirstine Kromand Krogh og Louisa Reinholdt.

Deltagende designskoler:
Kazakhstan National Academy of Arts (Kasakhstan), Seuol National University (Sydkorea), Design School Kolding (Danmark), VIA University College (Danmark), Atelier Chardon Savard (Frankrig), Royal College of Art (England), Mode Gakuen (Japan), Saint Petersburg State University of Industrial Technologies and Design (Rusland), Technological Educational Institute of Central Macedonia (Grækenland), Tsinghua University (Kina), and The Art Institute of Heilongjiang University (Kina).