TALK with

Fashion Designer

Vibe Juul Thomsen

On Thursday 30 November she will revisit Design School Kolding to give a talk about her background, the start-up of her company VIBE VIBE and her first collection, as well as her work as a designer; her visions and areas of interest, which involve keywords like craftsmanship, fit, body diversity, "wardrobe joy" and "hidden clothes". The talented designer is committed to creating long-lasting clothes that are more inclusive, less polluting and still relevant.

Of course, Vibe will also share some insights about what it was like to be part of a primetime TV show.

The talk will conclude with a Q&A session.

Date and time: Thursday 30 November 2023 at 15.00-15.45
Location: Room 13A at Design School Kolding, Dyrehavevej 116, 6000 Kolding