Projektet "100x10x1000x100.000" undersøger, hvordan lokal dansk uld, ofte betragtet som affald, kan genvinde sin værdi gennem en nymaterialistisk tilgang.
På en rejse til Marokko blev designeren inspireret af naturlige lysformer og har skabt en lampe, der fokuserer på samspillet mellem jævndøgn og vores biologiske døgnrytme.
Liv Stæhr Rødtnes har designet den visuelle profil for musikeren ILMA og skabt en unik og sammenhængende visuel identitet, der reflekterer hendes lydunivers og personlige brand.
Designeren har udviklet et koncept, der kombinerer systemdesign og produktudvikling for at fremme bæredygtigt forbrug af frugt og grønt.
Hvordan bringer man sjæl og liv til forsamlingshuse i landets småsamfund? Inspireret af folkekunst, ornamentik, scenografi og street art har Emma Roelsgaard Torp skabt en visuel helhedsoplevelse.
Lea Kjær Olesen har med sit spekulative design skabt en visuel identitet for en fremtidig plantebaseret fødevareproducent, der adresserer madproduktionens betydning for natur og klima.
I et tværfagligt projekt, der forbinder beklædningsdesign og accessory design, har designerne skabt en kunstnerisk serie, der kan bruges som et værktøj til at forstå og bearbejde hjertesorg og dermed fremme mental sundhed.
Mille Ahrenkiel har lavet et sanghæfte med fem nye vævesange og væveprøver skabt af hende selv, imens hun synger.
"Office Care" er en stop-motion kortfilm, der gennem en række scener fortæller en historie om empati og forklarer, hvorfor det er vigtigt.
Hvordan kan venskaber på tværs af kulturer forbedre studielivet i Kolding? Nina Harboe Welle har skabt en kampagne, der fremmer venskaber mellem internationale og danske studerende.