Afgangsudstilling bliver set - ikke rørt

Flere end 21.000 er allerede gået igennem Designskolen Koldings afgangsudstilling - på behørig afstand. Og du kan stadig nå det.

Har du ikke allerede været forbi Koldinghus og oplevet årets fysiske afgangsudstilling, kan du nå det endnu. Knap 150 nyslåede bachelorer og kandidater fra Designskolen Kolding har de seneste måneder vist deres endelige afgangsprojekter i udstillingen LOOK DON’T TOUCH på Koldinghus. En udstilling, der demonstrerer, hvordan flere måneders nedlukning af verden har stimuleret og inspireret de unge studerende til at finde superkræfterne frem og sætte deres kompetencer som designere i spil.

Med sprit, afstand og sund fornuft har mere end 21.000 besøgende allerede vandret igennem den fysiske udstilling, og flere har besøgt udstillingens onlinekatalog, der giver et større indblik i alle projekter og derved knytter bånd mellem det fysiske og det virtuelle.

LOOK DON'T TOUCH løber frem til søndag den 22. november.

Kig også forbi onlinekataloget, der er skabt i et samspil mellem de to bachelorstuderende Jasmin Kharamani Madsen og Louis Hørsted Kockmick, designbureauet B14 og udstillingsgruppen på Designskolen Kolding og Museet på Koldinghus.

Tak til årets afgængere for deres ukuelige vilje til at gennemføre mod alle odds og for deres aktive engagement i gentænkningen af afgangsudstillingen. Tak for støtte til udstillingen til Kolding Kommune, Den Faberske Fond, 15. Juni Fonden, Tage Vanggaard og Hustrus Fond m.fl.