Ny hjemmeside

Designskolen Kolding har skiftet klæder. Den 6. februar 2014 gik skolens nye hjemmeside i luften – en begivenhed, rektor markerede ved at danse på bordet.

Navnet lyder fortsat www.designskolenkolding.dk – men ellers er intet som før.

Visuel og enkel
Designskolen Koldings nye hjemmeside har undergået en forvandling af de store. I stikord er det nye look visuelt, rent, enkelt, intuitivt, ærligt og ikke mindst afspejler det i langt højere grad de mange aktiviteter, der hele tiden finder sted på Designskolen Kolding. Oplev f.eks. værkstederne, der visuelt er blevet mere nærværende. Eller bladr i de studerendes levende porte folier. Find frem til en forsker. Læs de studerendes blogs. Hjemmesiden er skabt til at "ose" rundt i og lade sig inspirere.

Og så er hjemmesiden naturligvis trådt ind i den nye digitale tidsalder og har fået et responsivt webdesign, så sitet automatisk tilpasser sig i form og funktion til enhver platform - om det er almindelig skærm, tablet eller smartphone.

Nyt engelsk navn
Ved samme lejlighed er Designskolen Koldings engelske titel, Kolding School of Design, udskiftet med det mere mundrette Design School Kolding – således også på hjemmesiden.

Designskolen Koldings nye hjemmeside er designet og udviklet af det anerkendte bureau b14.

Der er mange gode grunde til at fejre Designskolen Koldings nye hjemmeside - rektor Elsebeth Gerner Nielsen gjorde det på sin helt egen måde med en dans på bordet. Se filmen