Hvorfor leger de andre ikke med mig?

Kom til ph.d.-forsvar om co-design og pædagogisk legepraksis i skolen

Fredag 6. maj 2022 forsvarer Hanne Hede Jørgensen sit ph.d.-projekt "Co-design for udvikling af pædagogisk legepraksis". Et projekt hvor hun med egne ord har ”hvirvlet sig ind i diverse legeeksperimenter for at blive klogere på pædagogisk arbejde med børns legedeltagelse, men også bliver optaget af at følge den uro, som projektet fører med sig.”

Forsvaret finder sted kl. 13-16 i Auditoriet på Designskolen Kolding, Ågade 10.

Hvis du ikke har mulighed for at deltage i ph.d.-forsvaret fysisk, er der zoom-link her, så du kan lytte med online.

Program for dagen

13.00: Velkomst på vegne af ph.d.-skolen / lektor Sune Klok Gudiksen, Designskolen Kolding

13.05: Velkomst / professor Helle Marie Skovbjerg, Designskolen Kolding (hovedvejleder)

13.10: Forelæsning / ph.d.-studerende Hanne Hede Jørgensen

13.40: Eksamination / Liv Torunn Grindheim, Hökskulan på Vestlandet, Bergen, Norge

14.10: Pause

14.30: Eksamination / professor Johan Redström, Designhögskolan vid Umeå universitet, Sverige

15.00: Eksamination / professor Eva Brandt, Designskolen Kolding (formand)

15.30: Kommentarer fra publikum

16.00: Afsluttende bemærkninger / professor Helle Marie Skovbjerg, Designskolen Kolding

Alle er velkomne!

Ph.d.-projektet er samfinansieret mellem Via University College og Designskolen Kolding. Det er støttet af Det Frie Forskningsråd og er en del af projekt "Må jeg være med?"/"Can I join in?"